2011. március 31., csütörtök

Napi kurvajó: Woodkid - Iron

ennek inkább a klippje kurvajó, mint a zene, bár az sem rossz, sőt. Igazából nem értem teljesen, mi történik a videóban, de mindegy, mert nagyon király a vizuális képi világa (tudom, hogy tautológia, de hangsúlyozni kellett), azt is lehetne mondani, hogy epic.
Ha úgy érzed, érted, miről "szól", nyugodtan leírhatod.


Woodkid - Iron from WOODKID on Vimeo.

A rendező (és az énekes valódi) neve Yoann Lemoine, érdemes lecsekkolni a többi cuccát a honlapján:
http://www.yoannlemoine.com/

3 megjegyzés:

  1. eszméletlen jó ez a szám, végigpörgettem az egész albumot. bejövős!

    VálaszTörlés
  2. örülök, én is gondoltam rá, hogy "belenézek" az albumba, csak hogy nem találtam sehol. Te?

    VálaszTörlés
  3. a te csöveden találtam pár tracket az új EP-ről

    VálaszTörlés