2011. október 11., kedd

A Skrillex-jelenség, kollektív elbutulás

Szomorú, de igaz, nem csak az emberiség butul el, hanem a zene is. Minden történés hátterében a rohanó világunk faékké válásának elsődleges szorgalmazója az Amerikai Egybesült Állatok Egyesült Államok áll. Természetesen az ekézés ellenpontozásaként gyorsan meg kell említenünk, hogy olyan iskolák teremtődtek meg a tengerentúlon, mint például a detroiti techno szcéna, hogy csak a legjellemzőbbet említsem elektronikus zenei vonalon. Amivel most foglalkozni szeretnék egy 23 éves Los Angeles-i csóka, Skrillex. Őt a fiatalság követelte ki magának, mint magyar médiánk Kiszel Tündét vagy Fekete Pákót. Elöljáróban önkényesen kijelentem azt, hogy ha 16 évnél idősebb vagy és kedveled Skrillex zenéjét súlyos világnézeti eltéréssel rendelkezel kortársaidhoz képest. Az emók eltűnésével párhuzamosan kezdett kialakulni egy új faj, a divatelectro-sok vad gyülekezete, melyek elé vitorláshajónak állt ki Sonny Moore. A srác már megjelenésében is Anti-Fitness Club-os jegyeket hordoz (kérdés: Ki volt előbb a tyúk vagy a tojás?), disznópőrére borotvált fél kobakjával és stílustalanulosan elhelyezett piercingjeivel. Ja és igen a fültágítót, a fehér fültágítót ki ne felejtsd!!! Egy réteget szolgál ki, maximális erőbedobással. Pozitívumnak lenne mondható, hogy az elmúlt évben egymásután két nap nem aludt ugyanazon helyszínen, ha nem ezt a elektrosított dubstepbe oltott igénytelen agressziót terjesztené. Mindenhol kajálják a ritmustalan röfögésre alapozott alkotásait. Példátlan a Youtube-on, hogy még videóklippel sem rendelkező Scary Monsters And Nice Sprites című alkotását már több, mint 35 millióan hallgatták meg. A lakóautóban megírt nóták egyértelmű zenei körültekintését támasztják alá, azon zenészekkel ellentétben, akik akár fél évtizedeket is buziznak egy-egy album összedobásával, manapság már trollkodásnak tűnhet az igényesség. A számok megértéséhez nem kell 12 évesen jogi diplomát szereznetek a Harvardon. Pofon egyszerű a képlet: felvezetés, reszelés, butyuta szlogenek gyerekhangon felmondva, kicsit elszáll, majd reszel, újra jön az óvodás, lereszelik, Skrillex mutatja, hogy rock 'n roll (mert ő tudja!) és minden kezdődik elölről (a hallgatóságnak fel sem tűnik, hogy újabb track kerül a lejátszóba). Röfögjetek, böfögjetek, gyilkoljátok meg a dubstepet, sírjon a szépérzék!

Ebben a számban például légkalapáccsal veri bele Moore a tinik fejébe, hogy az ő neve bizony Skrillex. Ezt majd lehet emlegetni az utolsó kortyot is lehúzva a boroskólából a hazafelé tartó utolsó buszon a cimboráknak.

Megjelenése nem egyedi, de legalább hajat gyakran mos...
A bejegyzés folytatása: A Skrillex-jelenség 2. rész, Antikrisztus vagy dubsteppop nagykövet?

73 megjegyzés:

  1. Amikor először hallottam embereket dubsteppet hallgatni, még azt hittem, hogy csak valamiféle viccből teszik, vagy pedig rengeteg drogjuk van. De nem, ezt tényleg sokan szeretik!
    De szerintem nem kell a vészharangokat kongatni, mindig is voltak olyan irányzatok, amik a kultúra elpusztításával fenyegettek (emók, hipsterek, punkok, gótok, hunok), aztán nézd, még mindig itt vagyunk. Szerencsére van itt ez a blog, hogy terjessze a jó ízlést meg az immunitást a dubstep ellen
    http://5secondfilms.com/watch/everyday_dubstep/

    VálaszTörlés
  2. csak érted mindez egy olyan országban történt ahol a country zenészek még a mai napig is nagyobb sztárok mint pl lady gaga vagy más top pop ikon

    VálaszTörlés
  3. megjegyezném hogy én mint doors, beatles, billy withers, néha pink floyd, meg még sorolhatnám hány klasszikus zenekar rajongója, szívesen hallgatok dubstep-et meg drum n' bass számokat, mert szerintem jó néhány számot végighallgatni..nekem tetszik pl az is hogy "szétszedik" az agyamat úgy ahogy azt Jimi Hendrix teszi a purple haze-zel vagy sorolhatnék még pár zenét..:D szóval hogy ki mit hallgat az az egyéni izlését tükrözi, aki meg ezt fikázza az szegénységi bizonyítványt állít ki magáról.

    VálaszTörlés
  4. próbáltam kritikát megfogalmazni es nem lesullyedni a fikazas szintjére, a negatív kritikat megfogalmazó meg éppen ne állítson ki magáról rögtön ezzel szegénységi bizonyítványt. orbitális nagy különbségek vannak az általad felsorolt előadók headbanger számai es egy-egy eszeveszettul mesterkeltre készített skrillex alkotás között. MIG előbbiek műfajt teremtettek, utóbbiak nehéz munkával tökéletesség iramyaba faragottakat tettek a koznepszamara fogyasztható lebutitottra

    VálaszTörlés
  5. Én írtam ide, de eltűnt. Szóval a lényege annyi volt, h a Skrillex egy szar és egyet értek veled :)

    (Versember)

    VálaszTörlés
  6. skrillex és barátai inkább nevezhetők brostepnek, mint dubstepnek. az igazi dubstep maddnél, matt-unál, youngsta-nál, dmz-nél, kryptic mindz-nál etc. kezdődik. szóval immunitás nem igazán kell a dubstep ellen, mert az igazi dubstep jó!

    http://www.youtube.com/watch?v=gvcnP074ddo

    VálaszTörlés
  7. ron, a zene amit linkeltél, nagyon finom munka, főleg mivel a dubstep csak a háttérben bújik meg, és visszafogottan. Az a dubstep, amit én nem szeretek, az ritmustalan, mégis monoton agydarálás, amiből 5 percnél többet csak nagy adag droggal bírnék elviselni. Úgyhogy jól mondod, lehet jó a dubstep, lecsekkelem a többit

    VálaszTörlés
  8. Számtalan olyan zenei stílus van, amit nehezebb befogadni, mint egy átlagos pop számot, de ezeknek ez a lényege. És azt, hogy a dubstep jó, csak a Skrillex szenny, az cáfolja hogy a legtöbb neves dubstep előadó elismeri Skrillex munkáit. :)

    VálaszTörlés
  9. pl a brit underground szcénában (ugye, ami zseniális es rengeteg fő csapasvonalat ok határoznak meg) eléggé sok kritika éri, olvass utana

    VálaszTörlés
  10. már bocsi te f.sz hol élsz???

    VálaszTörlés
  11. Na, az ilyen hülyeséget nem tudtam nem otthagyni a "fácsebukon." :)

    Kezdhetném ott, hogy szerintem meg az Ensiferum jobb mint akármi más, ti meg mind műveletlen és tudatlan parasztok vagytok ha ilyen szennyeket hallgattok, mert az amit én hallgatok a legjobb, aztán meg olyan flamezést rendezhetnék benzinnel-gyufával, hogy a vietnami napalmtámadásokat is túlszárnyalom. Csak nem teszem. De miért nem?

    Főként mert rohadtul szánalmas és nem lenne hatása.

    Néhány embernek nem túl nehéz felismernie, hogy az erőltetett fikázás teljes mértékben felesleges ÉS röhejes.
    Hogy miért felesleges? Azért, mert a zenei ízlés ugyanúgy, mint az öltözködés és a gondolkodásmód, teljes mértékben személyes. Aztán sok ember annyira gyökér tud lenni, hogy elfelejtik ezt, meg hogy nem ők a főszereplők a nagybetűs K. életben, és hogy az, hogy ők utálnak valamit, nem fog megváltoztatni egy rohadt dolgot sem. Az élet nem arról szól, hogy az egyén véleménye számít mások személyes ízlésében, csak flamewar születik az ilyenekből. Pláne az interneten.
    Lehet ezt csinálni, nekem aztán teljesen mindegy, de ez pontosan olyan, mint mikor Manyi néni meg Bözse összeülnek és jól kibeszélik hogy mi volt a tévében; ez semmivel sem produktívabb, meg a szint is ugyanott van kb.

    Akármennyire is próbálja a poster elhessegetni a tényt miszerint ez csupán kritika, ez egy finomított és burkolt fikázás, elég nyilvánvaló, ha az ember gondolkodik. Az ilyesmi az emberekbe van kódolva, nem szeretik, ha mások olyat szeretnek, olyanban hisznek, olyat csinálnak amit ők nem, a baj ott kezdődik hogy ennek ki mekkora hangot ad.
    Csak bejöttem és megmondtam a bizonyost, viszonylag kulturáltan. Ajánlom a gondolkodást, vicces dolog. Ilyen izé kell hozzá. Agy. Azt hiszem általában van az embereknek. Az olvasás is jó. Könyveket. Vágod, papír.

    U.I.:
    A blogkészítő a postok, megfogalmazás, meg a képe alapján egy vérbeli HIPSTER, ami megmagyaráz mindent.
    A fenti állítás bárminemű cáfolatra való kísérletre interneten keresztül történő pofánröhögéssel válaszolunk.

    VálaszTörlés
  12. BUTÁK VAGYTOK! VAN KÜLÖNBSÉG DUBSTEP ÉS DUBSTEP KÖZT! AZ IGÉNYES FÜLEK DEEP DUBSTEPET HALGLATNAK AZ IGÉNYTELENEK A VISÍTÓS, "DIVAT" DUBSTEPPET OSZT ENNYI

    VálaszTörlés
  13. Nem értem, hogy ezt a cikket miért is írták meg...?
    Egyszerűen fel nem fogom, hogya világ MÉG MINDIG ott tart, ( főleg Magyarország ) hogy egyesek mások ízlését/stílusát szekálják és szidják, legyen szó zenéről, filmekről, származásról, nőkről, pasikról, vagy akármi másról. ( http://www.youtube.com/watch?v=fokeMSmVCdo ---> Itt ajánlom midnenkinek ezt a videót, hogy nézze meg, mert teljesen igaza van. )

    Mindig voltak, és lesznek is új irányzatok. Vegyük most a zenét. Én például SZERETEM Skrillex-nek a számait. Ez nem azt jelenti, hogy ordibálok, ha meglátom, vagy, hogy más zenét már nem is hallgatok. DE! Nekem például teljesen széleskörű az ízlésem. Szeretem a dubstep-et, a brostep-et, a hip.hopot, a latin zenét, a klasszikus zenét ( pl. Mozart ) és még rengeteg mást is. Például elmentem egy NobodyMoves ( elecrto/punk/metal/dubstep ) koncertre, de következő héten pedig Carlos Santana-ra is elmentem, mivel mindkét stílust szeretem. Van egy idézet is: " Leszarom milyen stílus! Számomra kétfajta zene létezik, ami tetszik és ami nem! "

    Nem tartom tisztességesnek, hogy a cikkben például azt írja: " Ha 16 évnél idősebb vagy és kedveled Skrillex zenéjét súlyos világnézeti eltéréssel rendelkezel."
    Kérem, hogy ezt Te így leírtad, és cikket készítettél ( csak mert szúrja a szemedet Skrillex ) akkor a Te agyadban nincs valami a helyén. :)

    Összefoglalva a lényeget:
    Véget kellene veti az ilyen vitáknak, mert ( túlozva, persze ) az ilyen nézeteteltérések vezetnek a háborúkhoz.
    Tehát én azt hiszem, hogy akkor nincs baj a világnézeteddel, hogyha nem szidod más embereknek a stílusát/vallását/származását és a többi, és a többi... :)
    Végül mégegyszer a link: http://www.youtube.com/watch?v=fokeMSmVCdo
    Én ezt nem azért írtam, hogy bárkibe is belekössek, és remélem megértétek a kommentem építő jellegét. De ha csak egyetlen ember is észbe kap ez által, már megérte! :)

    VálaszTörlés
  14. kissé felreertettetek a bejegyzést. A dubstep alapvetően finom esszenciainak agyatlan daralasra történő leváltása miatt hullajtottam pár konnycseppet, az hogy egy Skrillex munkásságának görbe tükör elé állításával történt meg az pedig a blog izlesvilaganak következménye. A téma miatt idetevedo emberek pedig remelem rendszeres olvasóink lesznek. Ez volt a harmadik ilyen tipusú bejegyzés, olvassátok el a többit is, hátha találtok meg érdekes témákat. TY!

    VálaszTörlés
  15. Amúgy ehez az egész szarsághoz annyit fűznék hozzá hogy 1: Ki mondta hogy aki utálja, halgassa (B+ senki nem kényszerít arra hogy meghalgatsd..)2: ennek a cikknek a szerkesztője biztos a volág legszebb embere mert hogy fikázta skrillexet ... a B+ te vagy a szép.. ha neki ez tecci!! ne nézz rá h kiafasz mondta hogy nézz rá " mellesleg meg az jogos hogy a legtöbb ember ezt halgatja meg hogy tömegzene meg hogy nincs mondanivalója de most komolyan PL: a Magyar disco-ban mit adnak ?? vagy kibaszott drogos zenét vagy populáris szarokat vagy mulatóst....ÉS Kulik Andor: telejesen igazad van.. :D

    VálaszTörlés
  16. nem azt mondtam hogy csunya lenne, hanem hogy a stílus amit képvisel az unalomig van ragozva és attól nem lesz valaki egyéniség hogy egy fehér fültágítót átbök a fülén.. csak mert az ilyen "stílusú" emberek marha egyedinek hiszik magukat.

    VálaszTörlés
  17. joó ez is 1 dolog de, most úgy őszintén kit érdekel hogy ő azt hordja fáj az neked hogy azt viseli vagy nem tudom mi...de most így undorító (stílusirányzat) úgy undorító senki nem kényszerít hogy a zenéit vagy akár őt nézd... meg elmondhatja ezt rólad meg rólam meg akárkiről hogy mijen a stílusa mindenkinek más teccik és ezt el kell fogadni ha tecik ha nem...én speciel:sokfajta zenét meghalgatok a DNB től kezdve a Magyarzenén át a HC ig.. :D szal ennyit erről.

    VálaszTörlés
  18. nyilván azert indítottam blogot, mert van véleményem es szeretnem kiírni magamból, ennek elolvasása szinten opcionális :)

    VálaszTörlés
  19. szerintem pont ezért butul el a világ mert az emberek azért ítélik el egymást hogy ki hogy néz ki,milyen zenét hallgat/ csinál,hogyan öltözik,stb. szerintem ez kicsit szánalmas.
    ha skrillex ilyen zenét tol meg így néz ki akkor az neked miért fáj?

    VálaszTörlés
  20. abszolút nem fáj, de megformált bennem egy véleményt, amit kényem-kedvem szerint leírtam. szerintem hasonló módon már indokoltam a bejegyzés megírását fentebb is ;)

    VálaszTörlés
  21. I love dubstep !!! ennél jobb zenestílus nincs és nem is lesz qq Skrillex Istenkirály (L)

    VálaszTörlés
  22. Amit először írnak az mind hazugság!!És emberek nem kell megőlni..megminden..........DE ez akkor is mind hazugság (tini vok és szeretem skrillexet és mindig őt fogom hallgatni ha teszik ha nem)És aki ezt a szart írta azt hiszi vicces pedig nem..

    VálaszTörlés
  23. egy ev múlva olvasd ezt vissza, meg fogsz lepődni... 2002-ben en is azt hittem hogy a Brooklyn Bounce örök szerelem, aztan kiderült hogy mégsem ;)

    VálaszTörlés
  24. Névtelennek: nem szeretek nyelvtannáci lenni, meg másokkal nyelvtani, helyesírási alapon sem lehet vitázni, de.

    VálaszTörlés
  25. Kritikát lehet megfogalmazni.És azzal nincs is semmi baj hogy benned ez az egész ilyen véleményt formált,hisz nem vagyunk egyformák.Én az ilyen mondataidon akadtam ki hogy "elbutul a világ" stb. ez igenis egy burkolt fikázás..és konkrétan leszólod azokat akiknek ez a zene bejön.itt ezzel van a baj tudod...

    VálaszTörlés
  26. Popularizálni és plagizálni szokás mindent ami az underground-ból jön. Skrillex csak elkapott egy sémát, egy-két év múlva a kutyát nem fogja érdekelni, viszont a bristoli gyökerű dub/dubstep szcéna fennmarad, mert folyamatos megújulás van benne. Amit ez a "producer" csinál az szimpla sikerhajhászó, dollárgyűjtő szutyok. Ennek a dubhoz semmi köze, ezt amúgy is brostepnek hívják. Már várom az első Rihanna feat Skrillex "dalt". Tényleg, már csak kis idő van hátra ebből a szarból. Elmúlik ez is mint minden más felkapott divatirányzat.

    VálaszTörlés
  27. ez a kis video által talán kicsit képbe lehet kerülni: http://vimeo.com/26000970

    kérdem én: hol dj az aki nem beatmixel, előre szinkronizált szarokat dobál be az ableton-ba, pláne ez mitől live? a dj, a live act kurvára nem ez: http://www.youtube.com/watch?v=3XtNbmMt-OY

    VálaszTörlés
  28. Most mit basztatjátok? Itt fröccsögtök de úgy látszik nem tudjátok hogy mi az a BLOG.
    Amúgy ez tényleg nem zene. A régi centrifugáknak jobb hangjuk van :D

    VálaszTörlés
  29. Én imádom a skrillexet! Nemtom hogy mi bajod van vele! Szerintem nagyon is egyedien néz ki! Miért ott van az antifitnesclub (vagy f*szom se tudja) énekese ugyan úgy meg kellet csináltatnia a haját mint ahogy neki van POFÁTLANSÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jah meg téged senki nem kényszerített arra hogy őt nézd vagy hallgasd!
    Szerintem akkor is k*rva jó zene!
    Mondhatod azt hogy ez egy stílustalan zene mert nem van aki ezt szereti!

    VálaszTörlés
  30. Bevallom, nem olvastam végig a kommenteket, de nem bírtam magamban tartani: SKRILLEX kurva messze van a dubsteptől!!! Dobálodztok itt a zenei stílusokkal, de a dubstep amikor megszületett, teljesen másról szólt, igazából már csak az ütem némi hasonlósága maradt meg.
    Ha az igazi dubstep erdekel nézzetek utána a következőknek: Caspa, Rusko, Benga, Coki és még sorolhatnám.

    http://www.youtube.com/watch?v=genGRyaaM7k

    VálaszTörlés
  31. whooooooom whoooom whooom whooom woooooooooooooob woooob...

    VálaszTörlés
  32. Nah én voltam olyan elvetemült és végigolvastam a kommenteket és nekem az a véleményem, hogy vannak itt ugye azok akik az úgynevezett "igazi" dubstepet szeretik és vannak akik ezt az "új" nekem ilyen Hardcore dubstepnek tűnő cuccot.

    És szerintem ezzel nincs is semmi bajság...bár engem is idegesít ez a skrillex arc mert valljuk be GUSZTUSTALAN kinézetű....de viszont a zenéje meg nem olyan okádék mint a kinézete :)

    Ezt legjobban a metal és hardcore metal bandákkal lehetne összehasonlítani ott is vannak akik csípől elutasítják az ilyen irányzatot és vannak akik kedvelik------ebből csak annyi a tanulság, hogy minden műfajnak meg van a maga "skrillexe" vagy milye.

    VálaszTörlés
  33. Mibe vagy ember?! Ha nem tetszik ne halgasd!-.-' Téged csak az zavar hogy van egy ilyen stilus és millióan szeretik és mindenki erre pörög.. És most nem csak Skrillexet mondom hanem a dubstep-et:D

    VálaszTörlés
  34. én csak annyit fűznék hozzá ehez az okos embernek aki ezt ide hányta hogy, ha ennyire szar akkor próbálj meg te olyan zenét csinálni amivel fele ennyire befutsz 1-2 nem értem mire jó a fikázás ha nem tetszik nem kell hallgatni 3 tök értelmetlen az egész mert attól hogy te itt most lázadozol és próbálsz embereket a saját nézeted mellé állítani semmisem fog változni és Srillex még mindíg 100 x annyi pénzt fog keresni ezzel mint te valaha is :)

    VálaszTörlés
  35. jah és ebből is látszik mennyit értesz a zenéhez ember mert Skrillex inkább Electro fele hajlik mint Dubstep ....

    VálaszTörlés
  36. Tisztelt Blogger! valamivel én is idősebb vagyok a fiatalember korosztályánál.. és én is rengeteg féle zenét szeretek. Valóban teljesen máshogy születik egy akusztikus művészi album, mint Skrillex 1-1 ópusza, az Én véleményem azonban az, hogy ez a fiatal ember a korának és a világ technikai színvonalának megfelelően nagyszerűen szűrte le a lényeget, és állította össze a számot. Engem magával ragadott egy füstös katlanos palotais bulira...:) Nem hiszem, hogy ez egyenlő lenne az össznépi elbutulással..

    VálaszTörlés
  37. még egy kicsit konkretizalnam a dolgot, mert páran nem értettek a bejegyzés lényeget, az agyamban lezajló gondolati hattermenetet. Az elbutulas hadseregének élére egy trend magának választotta ki Skrillexet, aki munkáinal elsősorban a fogyaszthatosagot, a réteg telibetalalasat veszi figyelembe. A zene ilyen megközelítése a dolgok leegyszerusiteset jelenti, az igazi gondos munkát végző zenészek, zeneszerzők munkái pedig ezáltal nem kapnak elegendő respektet. Mindig is ez volt a probléma a biznisz-szeru zeneGYÁRTÁS es az gondos zenei alkotomunka között, kb ez a mainstream-underground/lepaktalunk a kiadóval (es érünk el szélesebb köröket) vagy maradunk a magunk urai (es zenelunk a haverjainknak) hitvallasok valasztovonala.
    A "Skrillex-pártiak" egy valamit ertsenek meg es e mellett a végletekig kitartok, nem egyedi amit csinál, nem egyedi ahogy öltözködik, nem is stilusteremto, aki pedig felsorakozik mögé az szimplán beáll a sorba. A vita pedig ott alakul ki hogy a horda tagjainak mindegyike kulonbozonek, "nagy fazonnak" tartja magát...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biznisszerű zenegyártás? Skrillex gyerekkora óta zenéket kreál. Amerikában már akkor elismerték emberek százezrei, mikor még semmi kiadója, és egyéb háttere nem volt. A stílusa pedig teljesen egyedi, nem utánoz senkit. A véleményedet pedig a barátaidnak mondd el LEGFELJEBB, nem kell belőle lázadó blogokat írni. Az emberek általánosításáról nem is beszélve... irigy embernél nincs rosszabb! Köszi a figyelmet.

      Törlés
  38. atyaisten milyen emberek írnak ide .. helyesírás 1-es! legalább ne hoznátok magatokat kellemetlen helyzetbe azzal, hogy írtok. "HA HALLGATTÁL VOLNA, BÖLCS MARADTÁL VOLNA."

    kisgyerekek, ne gyertek már ezzel a böszmeséggel,hogy: " HA NEM TETSZIK NEM KELL HALLGATNI " . ez max a jutubon menő. minden embernek szíve joga véleményt alkotni. és én, mint dubstep fan, igenis igazat adok az blog írójának, és teszem mindezt úgy, hogy közben Skrillexet is szeretem.
    na ezt adjátok össze...
    kéremkapcsojjaki'.

    fasznak kell mindig minden kurva blogon azt olvasni, hogy egymásnak estek mint a vadállatok. hát tessék, ÍGY BUTUL EL A VILÁG.
    hevanájszdéj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a te helyesírásod megegyezik a földével!
      Ez konkrétan az agyi szintedre is jellemző. Fogyatékos vagy bazdmeg saját magadat hazuttoltad meg.

      " HA NEM TETSZIK NEM KELL HALLGATNI " . ez max a jutubon menő. minden embernek szíve joga véleményt alkotni.

      Igen szíved joga mást hallgatni és nem lefikázni. Nem tetszik nem halgatod és nem gerjeszted a feszültséget köcsög. Ja és a kellemetlen helyzet nem ez. Ha nem az hogy olyat mondtál amiben te szín jeles vagy. Off te csíra.

      Törlés
  39. bigup for far3well!!!

    VálaszTörlés
  40. Milyen lenne a vilag most dubstep nelkul? (szerintem para) na mind1...
    http://www.youtube.com/watch?v=F21aifX0lZY&ob=av2e
    es mindneki lehiggad!!!!

    VálaszTörlés
  41. woap wap wap wap!

    VálaszTörlés
  42. Szeretnem kijelenteni hogy az illeto aki elkezdte skrillexet fikazni, az most nagyon durvan bebukta, mert vannak klipjei. Jah es nem azert szerettem meg a dubstepet mert ahogy a csavo kinez. Te csira! De sajnos ma kezdted, most nott be a fejed lagya, nahat-nahat, csak nem csirara talatunk!? Ha tudnad hogy milyen nehez egy ilyen szamot csinalni, akkor nem irnad ezt te kis pojas gyoker, te suta buta nyomi gyerek vagy, aki nem csinal semmi mast, csak othon ulldogel a gagyi gepe elott es kommental mindenkit, fejezd be mert a DUBSTEP nem a skrilexnel kezdodott, szal most kezdted te nyomi!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak annyi hogy a DUBSTEP meg a SKRILLEX az ugyanaz.Mert egy műfajba tartozik ugyhogy te kezdted ma.

      Törlés
  43. Csak egy tanács: ha nem tudsz kritikát írni, akkor ne próbálkozz vele, gyűjts inkább bélyeget vagy matricát, csinálj akármi mást, csak ne ezt. Igaza van az előttem szólóknak, ez burkolt (vagy mégsem annyira burkolt) fikázás. Véleményed lehet, le is írhatod, de nem sokat érsz el vele, ha ilyen stílusban írsz. Írói/vagy akár újságírói szempontból ez egy kalap sz@r. A kritika nem ott kezdődik, hogy az adott személy kinézetét támadod (hozzátenném valóban szarul fest a srác, de mégis, ez kit érdekel amíg ilyen zenét csinál? ), ez nagyon kispályás, amatőr húzás. Érdekes módon már pár éve elmúltam 16, mégsem gondolom azt, hogy "súlyos világnézeti eltéréssel rendelkezem". ÉS kétlem, hogy eme frappánsan megfogalmazott véleményed igaz lenne arra a több tíz millió fiatalra, akit ezzel most elég szépen beskatulyáztál. Öreg, ennyi ember nem tévedhet. Minden korban voltak, vannak és lesznek is emberek, akiknek valami stílus, irányzat, akármi tetszik másoknak meg nem. Nem értem mért kell még mindig ezen problémázni a 21. században.

    VálaszTörlés
  44. Sok marha... Essetek csak egymásnak, gyerünk! :D

    VálaszTörlés
  45. Erre mondják, hogy ízlések és pofonok.:DD

    VálaszTörlés
  46. ez a legjobb reklám ! :DDDD

    VálaszTörlés
  47. imádom az ilyen hangvételű cikkeket igazából arról írtál hogy rohadjon meg a kis köcsög hogy tud olyat csinálni ami eladható és ezért röheljük ugyanis erről szól a zeneipar azt kell csinálni ami eladható nem olyat ami jó és lehet ezért fikázni de igazából rohadt jól csinálja

    VálaszTörlés
  48. "...próbáltam kritikát megfogalmazni es nem lesullyedni a fikazas szintjére..."

    Nos, nem nagyon sikerült, bármennyire is próbálod magyarázni a bizonyítványt.
    Értem, amit írsz, de hiába, átsejlik alóla a szándék.
    Ez fikázás.

    VálaszTörlés
  49. Full nyomorék, aki ezt a "cikket" írta... Gáz vagy haver...

    VálaszTörlés
  50. Ízlésekről nem illik bitatkozni...
    Én azt mondom: Legyen Rock!

    VálaszTörlés
  51. "Pofon egyszerű a képlet: felvezetés, reszelés, butyuta szlogenek gyerekhangon felmondva, kicsit elszáll, majd reszel, újra jön az óvodás, lereszelik, Skrillex mutatja, hogy rock 'n roll (mert ő tudja!) és minden kezdődik elölről"
    Ez tetszett. :"DDD Egyébként én sem szeretem a dubstep-et...Egy szám van összesen, ami nekem is tetszik; mondjuk engem nem érdekel, hogy ki mit hallgat, mert nem attól függ, hogy megtaláljuk-e a közös hullámhosszot. (mint már rájöttem)
    Nincs bajom vele, ha valaki ezt hallgatja(csak nyugodtan, ha egyébként rendes ember), én meg próbálom kikerülni, hogy ezt hallgassam. :D

    VálaszTörlés
  52. nem tudom, hogy miért jár az emberek szája a kultúráról és a többiről.... attól még, hogy valakinek tetszik ez a zene, meg szereti,lehet kultúrált... példának mondom magamat: komolyzenét játszok zongorán és szeretem Skrillexet is.... :) ennyi ( hozzáteszem: Ha csak fikázni tudjátok Skrillexet, inkább ne írjatok ide semmit!! Okcsá!!
    )

    VálaszTörlés
  53. Itt egyesekről nagyon süt a zenei/gondolkodásbeli éretlenség (a cikk írója sem kivétel). Ezért tartanak itt az emberek azt hiszem. Pl. általánosítasz, lealacsonyítasz zenehallgatás alapján embereket = ez már egy jele ennek.
    Túl sok az olyan ember aki megreked egy zenei műfajnál, beszűkül a látóköre, és akár egész életében egy stílust hallgat. És talán még büszke is arra, milyen szemellenzős. Pedig nem bűn ha valaki szereti Skrillexet és Beethovent egyszerre.
    Szerintem a legjobb zenészek egytől egyig széles zenei látókörrel rendelkeztek.
    Ha szeretem a pop slágereket már birka vagyok, ez is csak egy általánosítás. Pedig van amelyik tetszik. Húha. Mostmilesz.
    Merjétek használni az agyatokat ezt tudom tanácsolni...

    VálaszTörlés
  54. Üdv, kezdjük azzal amit Skrilex mester nyomat az egy borstep nevezetű maszek, igazi dubstep az pld banyek-nál kezdödik, egyedűl öt hallgatom csak pl. de a robotrock nevezetű banda is elég durván lejáratta az elektrot pedig Zweitakter nevezetű formulációról itt a nagy elektrós közönség lószart nem tud, németben pedig eléggé nagy formuláció... http://www.youtube.com/watch?v=vlp2PK6kTMQ stílus jegyeiben sem elektro a robot rock pld... Sajnos 1% mondja meg, hogy mit hallgason maradék 99... szégyen gáz. Én perpil elég keményen technos vagyok, mellette előkerül bakeliten egy smás komoly zenem int Wagner... széles zenei skálán mozgok, de ami szar az szar. Skrilex és az öt hallgatók tábora csak annyit vesz észre az egészből hogy na ez egy elektronikus ragge közbe semmi köze hozzá. Üdv, remélem pár hónappal később is fröcsögök itt.

    VálaszTörlés
  55. de amúgy egy kérdés ha nem tetszik minek halgatyátok-.-????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádlak téged is meg mindenkit aki ezt a faszságot löki minden negatív véleményre. Te nem hallgatsz meg semmilyen zenét, csak azt amiről biztos vagy benne előre hogy az aztán neked nagyon tetszeni fog? A negatív vélemény meg igenis ugyanolyan vélemény mint a pozitív, sőt még hasznosabb is (bár nem mindig.....)
      Szóval ha te rajongsz valamiért nem kell leszóld akinek nem tetszik amiért rajongsz! Én is utálom skrillexet meg az egész elektronikus zenét, most nyugodtan megkövezhetsz érte. :D

      Törlés
  56. ez a jövő.. akinek nem tetszik akassza fel magát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ilyen a jövő zenéje akkor inkább fel is akasztom magam! :) Inkább akassza fel magát aki ilyenné teszi!

      Törlés
  57. Már vagy 6x elkezdtem fogalmazni a kommentet, de nem tudtam hogy összerakni, hogy inkább EZ a bejegyzés a szenny, mint Skrillex.Kíváncsi vagyok hogy te mikor tudnál összerakni egy ilyen "felvezetés, reszelés, butyuta szlogenek gyerekhangon felmondva, kicsit elszáll, majd reszel, újra jön az óvodás, lereszelik." Szerintem soha.:'D Merthogy ő ezt a "légkalapáccsal veri bele a tinik fejébe a nevét" dolgot elég profin csinálja.;) Millióan rajongnak érte..te meg írsz egy blogot..amit néznek.. max 100-an, de szerintem még sokat is mondtam... Szerintem ha Skrillex szemben állna veled, össze hugyoznád magad.Meg szólod a felnyírt haját, a fültágeszt meg a pc-jét, de neki legalább van valamilye, amid neked nincs, nemvolt és nem is lesz..STÍLUS. Lehet hogy másnak is van fültágító...de ha elmész az utcán mégsem látsz percenként hozzá hasonló külsejű embert.Rád a szenny mellé csak annyit mondok még hogy szűk látókörű.Meg vagy szokva a te saját stílusoddal, az átlaggal, de egy ici-pici változás miatt, amivel te nem vagy megszokva(nem erre a bejegyzésre mondom, akármi másra)te azt kiposztolod hogy NEKED mennyire nem tetszik, hogy SZERINTED ez milyen kúltúr barbár, közben az olyanok mint te csinálják azt hogy már mindenhol ellenségeskedések folynak.Attól hogy Skrillex él és lélegzik(hálistennek.:'D) attól a többi, a te stílusodban játszó zenészek nem fognak hirtelen kihalni.Igaz énis agyfaszt kaptam, mikor meghallottam hogy hála a 2012-es zenei stílusnak az egykori kedvenc bandám(my chemical romance) milyen techno-rockot(vanilyen.? ._.') kezdett játszani.De azt hogy azok a zenészek akiket te felsoroltál(nem tudom kik azok, nem ismerem..) nem hiszem hogy hirtelen elkezdenek olyan zenei stílusban zenét játszani, mint Skrillex.Szóval nem kell félned, tovább rombolhatod saját stílusod, a máséval meg ne törődj mert kurvára nincs közöd hozzá, hogy ki milyen zenét hallgat.Mindenkinek van saját stílusa gondolj bele hogymilyen lenne ha mindenki olyan lenne hogy neked jó legyen.Hát inkább fel akasztom magam hogy olyan legyek ami neked megfelel.Jó sokat írtam.. a lényeg az, hogy amiért te ilyen begyepesedett vagy, attól még másnak lehet JÓ ízlése. Amúgy a hajáról megy annyit..Hogy jobb az a haj ami a mai fiatalok 15-25 éves korig megtalálható, pont ugyanúgy, ugyan abbana fazonban és beállításban.? A divatos barna-egyennaciról meg ne feledkezzek.Lehet hogy csinálok egy blogot én is, és leírom hogy mekkora szenny a mai átlag..szóval lehet hogy csinálok egy blogot Rólad.:O Már ígyis túl sokat írtam.. a lényeg az, hogy I Love Skrillex.(L) Te meg inkább fogd be a füled, ha ennyire nincs ízlésed..ez az egész a bejegyzés írójának szólt..xd

    VálaszTörlés
  58. Egyet kell értsek!!!!!!!!!
    Persze akiket már egyszer beszopott a wubwubwub azok már nem fogják megérteni hogy ez nem valami igényes/szép/jó/dallamos sőt egyáltalán szerintem semmi értéke sincsen.

    VálaszTörlés
  59. Előre elnézést a kisebb regényért, de úgy gondolom, kijár ennek az embernek, hogy végre valaki egy normális véleményt írjon róla.
    Ez az ember a világot jelenti nekem. Emlékszem a nővérem úgy mutatta meg pár számát, hogy "Na ez biztos nem fog tetszeni." De tetszett, nagyon is. Először a zenéjébe szerettem bele, aztán a kinézetébe és a személyiségébe. Hihetetlen mennyi erőt tud adni, mikor úgy érzem, hogy senki nincs akivel beszélhetnék. Én azt mondom, nem véletlen, hogy ennyi rajongója van. Persze ez attól függ, mit értünk rajongó alatt, ugyanis a legtöbben úgy mondják magukat a rajongójának, hogy ismernek tőle három számot, és csak azért rajonganak érte, mert amit most csinál és ő maga is nagyon népszerű. Én nem ilyen vagyok. Aki a zenéjét szidja, nézzen kicsi a dolgok mögé. Ő nem "zajt" csinál, rengeteg munkája van az összes számában. Mindemellett kiváló zenész, remek hangja van, tud gitározni és dobolni is, több bandának volt tagja régebben. És nem csak elzenélget, a zene az élete. Egész évben turnézik, közben pedig a számait készíti. Volt szerencsém egy koncertjén ott lenni, és nem csak "gombokat nyomogat". Teljesen egyedi mindegyik koncertje. És nincs elszállva magától. Most őszintén, rengeteg olyan nagy sztár van, aki be sem tenné a lábát Magyarországra. Ő már többször is volt (remélem jövőre is jön). És nem hiszem, hogy bárki is feltudna hozni egy példát, mikor nagyképűen nyílvánult meg. A kinézetét persze nem védhetem, mindenkinek más tetszik, de szerintem ő így tökéletes. Mindenkinek joga van a saját véleményéhez, de aki "lerondázza", azért nézzen bele mélyen a tükörbe. A szimpátiáról? Hát, nem is lehetne szimpatikusabb. Nagyon aranyos ember, ezt az összes barátja és ismerőse alátámaszthatja (páran meg is tették). A másik az, hogy egy nagy humorherold. Néha tényleg nevetnem kell pár róla készült képen és videón, valami mindig rájön. :D
    Nagyon remélem, hogy egyszer találkozni is tudok vele, rengeteget jelentene nekem.
    Hát ennyi emberek, mindenki kezdjen ezzel a véleménnyel azt amit akar, mindenki mondhat amit akar, történhet ami történhet, az én szívemben mindig egy külön helyet fog elfoglalni.♥

    VálaszTörlés
  60. ja és sztem nagyon cuki

    VálaszTörlés
  61. szóval kuss vagy ....

    VálaszTörlés
  62. Huhhh... fél órát pörgettem az oldalt hogy végre hozzá tudjak szólni ehez a szarhoz! Nem is tudom hol kezdjem... skrillex az skrillex akinek tetszik a zenéje az leszarja hogy milyen a haja és mi van a fülében.. ő ilyen ezért skrillex a neve és nem Kis Pista mert abból rohadt sok van. A blogkészítőnek nyilván szúrja a szemét hogy skrillexnek 11 millio követője van fészbúkon neki meg 10 vagy egy se XD sőt gyanítom hogy a csajod is szereti mert aki ennyire haragszik egy emberre akit nem is ismer ott nő van a dologban :))) vagy a " világnézeteddel " van baj. Én személy szerint szeretem skrillex zenéjét leszarom milyen a haja mert nem a fodrásza vagyok a buliján meg úgy is csak a hangerő fog érdekelni... ha egyszer lesz alkalmam... na puszcsi nektek! Keep calm and listen to skrillex! Jaaaah!!! XD többször is hivatkozol kedves szerkesztő arra hogy félreértettünk XD sztem nincs mit félreérteni rohadtúl fikázás ez az egész szemét amit sikerűlt ideszarnod, ha továbbra is problémáid lennének a fogalmazással, szövegértéssel javaslom keress fel egy magyartanárt vagy olvass sokat mert itt sok emberrel nem vagy egy szinten az ilyenek ne blogoljanak. :D na relax! Bye

    VálaszTörlés
  63. Na meg még ideírnám a "rongálóknak" hogy ha minden ember egyforma lenne kihalnánk. Na és ha elmondom hogy ezt pont skrillex posztolta ki agyfaszt is kaptok mert igen nekem is kiirja a féészbúk ha "ezakispöcsakiszúrjaszemed" kiposztol valamit. <3

    VálaszTörlés
  64. ilyen világot élünk, jön valaki, csinál valamit, pár embernek tetszik vagy csak úgy csinál mintha tetszene, aztán jön pár akinek nem és jönnek azok akiknek az tetszik hogy szidja őket

    nah ezek a pózereknél is roszabbak, pláne ha ilyen szubjektív béna, irigy és személyeskedő módban adja elő, általánosítva és félremagyarázva mindent

    én imádom a punk zenét, az eredetiséget, az új elemeket, egyáltalán nem jön össze a house/electro vonallal, de azt is szeretem, az átfedés pár együttes mint pl Korn, meg pár remix pl Oasis-Knife party-Skrillex

    a dubstep nem túl commertial, pont mert nem azoknak szól akik ilyen izomagyú falusi pöcsök akik nem is éltek igazán csak követik a nyájat és nem tudnak ellazulni
    a dubtep egy életérzés, nem lehet lekategorizálni, minden egy hangszer, minden szétesik, kiszakít a világból, ha át tudod élni semmihez nem fogható

    senkinek nincs olyan albumja amiben minden jó, nekem az első dubstep egy billboardos remix volt ami nagyon tetszett, nekem nem albumok vagy nevek tetszenek, nekem a számok egyenként, és Skrillex volt az első akitől 4-5 szám is megtetszett, a Bundem-re pl óriásiakat buliztunk, a Kyoto, Equinox, Syndicate, Breath, ezek igazán eredetiek és fülbemászóak

    ha már a kinézetét ócsárolod, akkor nézd meg Ellie Gouldingot, valamit csak lát benne

    Ez jóval azelőtt volt hogy bárki tudta volna hogy mi az a dubstep, és olyan együtteseket futtatott fel mint Krewella, Feed me, Korn, Nero, stb.

    És aztán van rengeteg igényes dubstep rajta kívül is, csak jönnek a parasztok, asszociálják Skrillexel a dubstepet meg hogy milyen szar, mert attól a többi bárány benedvesedik

    Flux pavilion, Zedd, Modestep, Nero,Knife party, Datsik, DJ Fresh, Cazette, Bassnectar és megannyi ismeretlen név
    és nem azért tudom őket mert annyira reklámozzák, olyanok is vannak akik max 2000es youtube hallgatottságúak vagy helyi koncerteket adnak

    a zenében megtalálod magad, és ha megtalálod magad akkor szabad leszel, néha kell egy kis őrület, egyszer az ilyen emberek tegyék fel maguknak a kérdést hogy ha minden amit ismertek megszűnne, mit tennének,kell egy kis nyitottság, fejlődés, csak a zene van és te, el kell tudd dönteni hogy tetszike, van egy csomó szar dubste is, de legalább róbálkoznak kitörni a megszokott sablonos gondolkodásmódból, ugyanígy van egyébből is rengeteg rosz, most kezdhetném azzal hogy magyarországon nincs 5 normális előadó, van akik tényleg a szívűket is beleadják mint matisyahu vagy a maroon 5 és minden szinte számuk különleges, meg van amihez kell egy gondolkodásmód hogy szeresd vagy utáld, pl a raszta zenét imádom, a népzenét meg mulatóst eléggé utálom, nagyrészt életstílusból fakad, de imádom a jó keverékeket, kell a káosz hogy rendet tégy utána, vannak dolgok amiket tudok magamról és azt is tudom hogy nem jól csinálom, nem épp a legtoleránsabb fajta vagyok, de ezzel nem vágok fel, pláne amíg ilyen birka valaki addig ne kritizáljon másokat, hanem menjen el mellette

    a dubstep beteg emberekenek való és én simán vállalom, fear the drop!

    VálaszTörlés
  65. Viccesek vagytok örülnétek ha olyan zenét tudnátok csinálni mint Skrillex.

    VálaszTörlés
  66. Kell az állas te gyökér?! :@ a fasznak kell leszolni szerintem te csak leszolod mert azt hiszed az a jó es bocs a kedvencem igen akk en is rossz világnézetekkel rendelkezem! Ez van de szerintem az átlag 100 milliós nézetség magáért beszel ;) ink nézz magadba mennyire eltorzultál ember. Jaaa elnézést még embernek se vagy mondható.... -.-

    VálaszTörlés