2011. szeptember 16., péntek

Mr Meeble, Szeptember 19, Tündérgyár

Néha érdekes dolgokra akadok tök random módon. A youtube csatornámra vagy egy éve írt valami Mr Meeble nevű fickó, hogy csekkoljam áut a videóját, és ugyan ellene vagyok a spamolásnak, a csatornámat mégsem árasztották el, úgyhogy megnéztem. Ez a klipp volt az:



(érdemes megnézni a "hogyan készült" videót is)
Mind az ötlet, mind a zene megtetszett, úgyhogy rávetettem magam az albumra is. Nem tudom, hogyan azonosítsam be, mert főleg elektronikával dolgoznak (ja igen, mert bandáról van szó, nem egyetlen fickóra), néhol tört ütemek csendülnek fel, de alapvetően lassú, sötétebb tónusú, néhol kissé depresszív zenéről van szó (én az ilyeneket kapásból trip hopként azonosítom be, még ha közük sincs hozzá), viszont nem félnek hangosabbra és kaotikusabbra venni a formát.
Most pedig van szerencsém bejelenteni, hogy ez a kis csapat kis országunkba is ellátogat, méghozzá jövő hétfőn, 19.-én, a Tündérgyárba. Mellette még két olyan banda is fog játszani, mint a Silent Strike vagy a Spash!t. Részletekért csekk a helyszínnek weblapját, ahol részletesebben bemutatják a fellépőket:

http://tundergyar.hu/2011/09/14/09-19-mr-meeble-silent-strike-spacesht-live-in-budapest/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése