2011. április 22., péntek

Sziget 2011 - jajj, most mi lesz?!

2 hónappal ezelőtt már morfondíroztam a nyári fesztiválozási hajlamaimmal kapcsolatban. Akkor a Balaton Sound és a szerbiai Exit festivál között hoztam fel pro és kontra érveket, illetve egy remek alternatívát is felvázoltam, miszerint nem megyek sehova, dagonyázzon a sárban 40 fok melegben akinek kongóiak az ősei.

Más időponttal és mondanivalóval rendelkező fesztiválja is van ám a mi kis rántotthús alakzatú országunknak, úgy hívják: A Sziget!
2 éve voltam egy napon, ha emlékeim nem csalnak  Rammsteinre értünk oda, majd jött a Bloc Party-Fatboy Slim kombó. Továbbá utazásom céljaként megjelölt Armin Van Buuren, amiről sikeresen lemaradtam. FOFF!
Nem vagyok egy kétlábonjáró zenei biblia meg ezektől a 22. századi alternatív bandáktól amúgyis a masszőr futkos a hátamon. Röviden felsorolnám, hogy az idei felhozatalból véleményem szerint kik érdemesek említésre. Aztán kommetekbe el lehet küldeni melegebb éghajlatra építőleg lehet diskurálni a témával kapcsolatosan.



Pop-Rock Nagyszínpad
Dizzee Rascal
La Roux
The Chemical Brothers

A38-WAN2 Színpad
Buraka Som Systema Live
Crystal Castles

Party Aréna
2manydjs
Above & Beyond
Bloody Beetroots Death Crew 77
Kid Cudi
Richie Hawtin
Trentemoller
Zombie Nation

Okosan tennék, ha ezen bandákból összesorsolnának 4-5-öt egy napra, ha lehet minimális időbeli ütközéssel. Még a végén meg is jelennék a rendezvényen, több mint valószínű így fogok tenni.








1 megjegyzés:

  1. szerintem a Rammsteint kevered a Die toten hosennel, de tök mindegy.
    Én a Pop-Rockban említeném: The Maccabees, Gogol Bordello (nem az én kedvencem, de sokaknak), meg Hadouken!
    Lajkó Félix-t meghallgatnám, főleg amikor citerázik (nagyon furcsa kijelentés ez, de nagyon menő, hallga csak: http://www.youtube.com/watch?v=gxdiTsjIJV8)
    Motörhead talán a tökös, régi hangzású rock miatt
    és kábé ennyi. Ha tudsz valamit arról, mennyit kell kicsengetni a belépőért, azt is leírhatnád

    VálaszTörlés