2011. május 22., vasárnap

100. blogbejegyzés - 3 ajándék a lejátszó mélyéről

"Rengeteget" görcsöltem, hogy mit posztoljak, mivel nem kisebb alkalom nívójának kell megfelenem, mint a 100. blogbejegyzés. Aztán rájöttem, hogy ez nem a feszengésről szól, így csuklóból fogok szórni valami szerintem érdekeset.
Megnyaltam az újjam és fellapoztam youtube kedvenceimet, mit is rejtenek legrejtelmesebb zugai.



Lee Curtis volt már, most egy kevésbé ehető száma jön, az én gyomromnak sokszor finom falat az ilyen, fogyasszátok ti is egészséggel!



Zenei adatbázisom legmélyebb szegletéből került elő az alábbi underground techno zene.



Szélesebb hangpalettát bejátszó alkotás a Junkie XL alkotása, melyet a Royal Damage +36-ban hallhatnak az élesfülű nézelődők.



2 megjegyzés:

  1. váó, ez a lee curtiss szám beteg. bárcsak én is találnék ilyeneket a listám legmélyéről

    VálaszTörlés
  2. van ott még több is ahonnét ez jött :)

    VálaszTörlés