2011. október 24., hétfő

Hernan Cattaneo @Studio, Budapest. 2011.12.02.

Épp mikor elkezdenénk bosszankodni, hogy beütött a naptári tél, akkor hatalmas ajándékkal lep meg minket az élet. Világszerte ismert és elismert DJ látogat hazánkba Hernan Cattaneo személyében. A buenos aires-i house DJ olyan muzsikákon nőtt fel, mint a Simple Red vagy a Depeche Mode, ezek hatása egyértelműen körvonalazódik egyedi, kifinomult stílusán. A közönség szórakoztatását nem ma, de nem is tegnap kezdte, 1983 óta pakolgatja töretlen lelkesedéssel a korongokat. Megszámlálhatatlan világkörüli turné és nagyszínpados fesztivál fellépéssel a háta mögött érkezik Magyarországra, a Studio pultja mögé, hogy elvarázsoljon minket ezen a várhatóan hideg decemberi napon.




HERNAN CATTANEO//DANDY//MATTAN//I​NVOICE

Belépők:
Első 1000 db: 1900 Ft
Második 1000 db: 2500 Ft
Utána és a helyszínen: 3000 Ft

3 megjegyzés:

  1. Jók, főleg az első tetszett nagyon, pedig ha valaki, akkor én nem "ilyenen" nevelkedtem. (Versember)

    VálaszTörlés
  2. tudom gyakran puffogtatnak (én is) ilyen kifejezéseket, de Cattaneo tényleg stílusteremtő volt, a 80-as években letette a house zene alapjait

    VálaszTörlés
  3. hallod Márk az első zenére buliztam én hatalmasat szigeten még mikor 16 éves voltam. nagyon nagy zene (ükapád: Umataszi Benke)

    VálaszTörlés