2010. október 25., hétfő

Dusty Kid - A Raver's Diary (2009)

(én máshogyan értékelem az albumokat, mint benke_x kollégám, sőt úgy egyáltalán. Mert hogy annyi pontot adok rá, amennyi számot nem töröltem ki)
Mára Dusty Kidet szemeltem ki, pontosabban az új albumát, amihez szerintem jobban illene olyan cím, mint A Raver's Night. Mert hogy:
Kezdődik egy sima techno-electro-rave (válaszd ki a szimpatikust) számmal, amolyan bemelegítőként, de a második inkább egy paranoid tripre emlékeztet. A harmadikat nem tudom, mert kitöröltem, gondolom ezen a vonalon ment tovább. Utána az album kezd könnyebb lenni, az ötödik szám pedig számomra a tetőpont: Cowboys. Ha az életemről film készülne, ez lenne a negyedik szám. Kissé monoton, beforduló-kitekintő, a felénél viszont felvidámul - ahogy az album is. Ha maradnék a cím javaslatomnál, a Cowboys az, amikor Dusty egy cigivel a kézben bámulja az éjszakát. Még jön egy kis pittyegés, de a The Fugue megint kissé hipnotikussá válik az élmény, az Americánál pedig már felkel a nap, mennek haza az emberek a buliból, de nem fáradtan, hanem felfrissülve, az Agaphes-nél pedig már kezdődik a napi rutin. Az utolsó számban egyedüliként vokál is van, gitárkísérettel, ez már olyan dél körül tekint vissza az előző éjszaka bulijára.

11/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése