2011. június 29., szerda

A Nyughatatlan DJ Premier legfrissebb munkái

Kedvenc vesszőparipám, DJ Premierrel kapcsolatos bejegyzést faragtam nektek. Annyi szó esett már róla, hogy talán külön tag-et is érdemelne a dolog. Preemot egy olyan vulkánhoz tudnám hasonlítani, aki a történelem folyamán már rengetegszer kitört. A legnagyobb robbanásokat a történelemkönyvek (és a lemez eladási listák) jegyzik. Ebben a műhelyben sosincs záróra vagy szabadság, a Mester csak ontja magából a minőségi munkákat. Alábbi bejegyzésemben körbeszaglásztam az éléskamra környékén, mik az új főztök. Egy-egy falattal a ti gyomrotokat sem fogom elcsapni! Nem akartam messzire visszanyúlni, az utóbbi két esztendő legfinomabb termését szüreteltem be és csináltam belőle lekvárt, tegyétek el belátásotok szerint!


Joell Ortiz 2010-es Project Boy Single-jén található a fenti track. Preemo olyan saját samplejeit használta fel a számhoz, mint a Hip Hop-ból (Royce 5'9") vagy Nas Is Like-ból (Nas) ismert ütemek.


Reks feltörekvő NY-beli MC 2011-es R.E.K.S. néven napvilágott látott albumán kapott helyet ez a letagadhatatlanul Premier védjegyeket felvonultató alkotás. A zene mellett az igényes klip is (bár semmi extra, image klip) is kap egy piros pontot.



A 2004-es Death is Certain Royce album folytatásaként idén, augusztus 9-én fog megjelenni a Success Is Certain. Pár nóta már kiszivárgott a nagylemezről, például ez a Preemo munka. Igen, jól halljátok két ismert banger samplere lelhető fel benne. Method Man, Redman és Notorious B.I.G. Rap Phenomenonja és az M.O.P. Welcome to Brownsville-ja.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése